Brev:
Friske grøntsager vs frosne
3. december 2013
Alder:
4 mdr.
Friske grøntsager vs frosne
Hej Helen
Må min datter på 4 mdr få grøntsager fra frost (altså kogt og most) eller er det bedre med friske grøntsager? Jeg tænker vitaminer osv
Venlig hilsen
Linda